ԽՈՍՔԱՅԻՆ ՆԵՐԱԶԴՄԱՆ ԼԵԶՎԱԳՈՐԾԱԲԱՆԱԿԱՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ԻՐԱՑՈՒՄԸ ԳՈՐԾԱՐԱՐ ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑՈՒՄ

Авторы

  • Սյուզաննա Գրիգորյան Երևանի պետական համալսարան

DOI-:

https://doi.org/10.53614/18294952-2024.2-202

Հիմնաբառեր․-:

գործարար հարցազրույց, խոսքային ներազդման միջոցներ, պերսուազիա, փաստարկում։

Ծանոթագրություն

Սույն հոդվածը նպատակ ունի քննել խոսքային ներազդման լեզվագործաբանական միջոցների կիրառումը անգլալեզու գործարար հարցազրույցներում։ Գործարար հարցազրույցի (այսուհետ՝ ԳՀՑ) խոսքային ակտերի վերլուծության արդյունքում ակնհայտ է դառնում, որ ԳՀՑ խոսույթում տեղեկատվության հաղորդման գործառույթը անպայմանորեն զուգորդվում է համոզման, փաստարկման, գովազդման կամ ինքնագովազդման գործառույթներով, որոնք իրացվում են խոսքային ներազդման միջոցով։ Սույն աշխատանքում բացահայտվում է, որ անգլալեզու ԳՀՑ խոսույթում ամենահաճախ հանդիպող ներազդման միջոցներից է պերսուազիան։ Դրա պատճառը թերևս այն է, որ պերսուազիան, որը համարվում է մարդկանց ենթագիտակցության վրա ազդելու, համոզելու և ցանկալի հետհաղորդակցական գործողության մղելու յուրահատուկ ձև, աշխատաշուկայում հիմնական շարժիչ ուժն է։

Հեղինակի կենսագրությունը

Սյուզաննա Գրիգորյան, Երևանի պետական համալսարան

Երևանի պետական համալսարանի Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետի
Միջմշակութային հաղորդակցության անգլերենի ամբիոնի ասիստենտ
Էլ. հասցե՝ suzy.grigoryan@ysu.am

Ներբեռնումներ

Հրատարակվել է

2024-12-30

Ինչպես մեջբերել

Գրիգորյան Ս. . (2024). ԽՈՍՔԱՅԻՆ ՆԵՐԱԶԴՄԱՆ ԼԵԶՎԱԳՈՐԾԱԲԱՆԱԿԱՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ԻՐԱՑՈՒՄԸ ԳՈՐԾԱՐԱՐ ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑՈՒՄ. Բանբեր Եվրասիա միջազգային համալսարանի, (2), 202–214. https://doi.org/10.53614/18294952-2024.2-202

Հրատարակում

Բաժին

ԼԵԶՎԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԲԱՆԱՍԻՐՈՒԹՅՈՒՆ